Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Συνταξιούχων Πολιτικών Δημοσίων
Υπάλληλων Νομού Θεσσαλονίκης, μετά την σύσκεψη των σωματείων των αναπήρων
και άλλους συνδικαλιστικούς και μαζικούς φορείς που συναποφασίσανε την συλλογική
ανάδειξη των προβλημάτων των αναπήρων, αποφάσισε να συμμετέχει στην
συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Μάη στις 11:00 το
πρωί στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, για να εκφράσουμε την αντίθεση και την
καταδίκη μας στην αντιλαϊκή, αντιαναπηρική, αντεργατική πολιτική της κυβέρνησης.
Υιοθετούμε το σύνολο των αιτημάτων των αναπήρων, των χρόνια πασχόντων και
παλεύουμε για την άμεση ικανοποίησή τους.
Δεν συμβιβαζόμαστε με την μιζέρια, την εξαθλίωση και την περιθωριοποίηση.
Καλούμε όλες και όλους τους Συνταξιούχους στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας το
Σάββατο 23 Μάη στις 11:00 το πρωί στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.