Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες.
Πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως τις 28 Μάη η προγραμματισμένη εκδρομή του συλλόγου μας στην Ρώμη την αιώνια πόλη και το Βατικανό.
Όσοι κατάφεραν να συμμετέχουν, (γιατί γνωρίζουμε ότι για αρκετούς συναδέλφους ήταν δύσκολο οικονομικά) γνώρισαν την ιστορία και τα μνημεία της Ρώμης
που συνδέονται, με την Ελληνική ιστορία και πολιτισμό.
Ηταν μία πετυχημένη “απόδραση” από τα προβλήματα της καθημερινότητας.(Επισυνάπτονται φωτογραφίες)
Ο σύλλογός μας θα συνεχίσει την προσπάθεια εμπλουτίζοντας τις δραστηριότητές του στο κομμάτι της ψυχαγωγίας και της αναψυχής.
Εχουμε προγραμματίσει για τις 17 Ιούνη 8.30 μμ μουσικό αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο χώρο των παλαιών σφαγείων στην Ακτή Δυμαίων
με τη συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου, Μουσικού συνόλου, της ορχήστρας και του χορευτικού του Δήμου Πατρέων.
Να είστε καλά και να περάσετε όμορφα το τριήμερο.




